Pages

Wednesday, June 22, 2011

Jepun - Nobuta wo Produce

  • Title: 野ブタ。をプロデュース
  • Title (romaji): Nobuta wo Produce
  • English Title : Producing Nobuta
  • Format: Renzoku
  • Genre: School drama
  • Episodes: 10
  • Viewership rating: 16.89
  • Broadcast network: NTV
  • Broadcast period: 2005-Oct-15 to 2005-Dec-17
  • Theme song: Seishun Amigo by Shuuji to Akira (Kamenashi Kazuya and Yamashita Tomohisa)
Sinopsis

Kiritani Shuji ialah pelajar lelaki popular yg ramai kawan tetapi dia tidak berkawan dgn Kusano Akira kerana sikapnya yg menjengkelkan. Namun persahabatan mereka bermula apabila seorang pelajar perempuan berpindah ke sekolah iaitu Kotani Nobuko, seorang gadis yg tiada keyakinan diri dan sentiasa menjadi mangsa buli. Shuji dan Akira berpakat untuk mengubah Nobuka kepada pelajar popular dgn syarat mereka tidak memberitahu sesiapa tentang persahabatan antara mereka.

Hero dan heroin Kurosagi bergabung meletup..!
er..tapi cerita ni tak meletup pun..

i'm sorry (bukan Amir RL tau..!)

ceritanya tentang budak sekolah.
dah boleh agak yg budak-budak je suka tgk cerita ni.
bagi saya, cerita ni okey lah..

boleh dilayan utk mengisi masa lapang..
cliche..
persahabatan antara remaja,ada suka,duka,cemburu,cinta.

boleh tengok,tapi jangan berangan-angan sgt..

Selamat Menonton..!

p/s:kadang-kadang layan cerita budak-budak pun ok jugak. asyik cerita pembunuhan je..

No comments:

Post a Comment