Pages

Monday, October 10, 2011

Omron MC-272L Digital Basal Thermometer

Omron MC-272L Digital Basal Thermometer

Akhirnya, finally , at last,

Dapat jugak carik thermometer yg SUSAH giler nak carik ni..

Brand           : Omron
Beli di mana: Watson Sg Wang Plaza (tinggal 1 jer)
Harga           : RM 41.30 (harga asal RM 59.90)
Kegunaan    : Mengukur suhu badan utk  mengisi BBT Chart bertujuan mengesan tarikh ovulasi yg tepat.
Kelebihan    : Track Body Basal Temperature sehingga ke 2 point decimal i.e 36.80c.Boleh tukar ke suhu Celcius ataupun Fahrenheit

Start cycle baru lah nak mula guna..
kena ambil pada masa yg sama setiap hari..
bangun tidur kena terus ukur suhu badan melalui mulut atau underarm,tak boleh ada pergerakan yg berlebihan.

memandangkan hp suami dah ada OvuView,tak perlulah nak buat chart
masukkan data jer, dan application tu akan terus buatkan graf..

zaman bila dah maju mcm ni,semua benda pun akan direka utk memudahkan pengguna.
jadi kita kenalah mengaplikasi semua kemodenan yg tersedia ni dgn semaksima yg mungkin.

semoga usaha kali ini berhasil..Amin..

No comments:

Post a Comment