Pages

Thursday, December 13, 2012

Jepun - Atami Investigator


  • Title: 熱海の捜査官
  • Title (romaji): Atami no Sousakan
  • Format: Renzoku
  • Genre: Crime
  • Episodes: 8
  • Broadcast network: TV Asahi
Sinopsis:
Drama ini mengisahkan kehilangan bas sekolah dan 4 pelajar sekolah perempuan. 3 tahun kemudian, kes ini diselidik semula apabila seorang dari budak yg hilang dijumpai.

Lelaki yg berlakon dalam drama Satorare..
Kalau nak dibandingkan drama ni dgn Satorare, drama Satorare lg best..

drama ni kelakar dgn kemunculan polis wanita yg suka buat prank
memang lawak habis lah..
mcm-mcm yg dia buat utk kenakan si Odagiri

drama ni mmg suspense.
sebab kita taktahu kenapa budak-budak tu hilang
dah dekat-dekat nak habis episod barulah tahu

walaupun ada scene yg takde motif, tapi drama ni tak membosankan.
cuma ending-nya, tak pasti apa jadi pada watak utama..
mati atau ghaib?


kalau nak tahu kenalah layan sampai habis.
kemudian bagitahu pendapat, hero mati ke tidak?

Selamat Menonton..!

No comments:

Post a Comment