Pages

Wednesday, December 26, 2012

Jepun - Wild Seven

  • Movie: Wild 7
  • Romaji: Wairudo 7
  • Japanese: ワイルド7
  • Release Date: December 21, 2011
  • Runtime: 109 min.
  • Distributor: Warner Bros.
  • Language: Japanese
  • Country: Japan 
Sinopsis: 
Utk menghalang peningkatan kadar jenayah dan pengganas di Jepun, sebuah unit motosikal rahsia dikenali sbg Wild 7 ditubuhkan.Ahli-ahlinya terdiri daripada banduan yg melakukan kesalahan seperti membunuh, pengebom,Yakuza dan sbgnya. Wild 7 dikehendaki utk menyelesaikan penjenayah yg tidak dapat disentuh oleh pihak polis kerana mempunyai kaitan dgn ahli politik dan peguam.

tarikan utama..?
Eita lah..!
yg lelaki suka sebab ada motor besar..
berjenis-jenis motor ada..

filem yg menarik..
ada aksi yg banyak..
jalan cerita pun tak panjang

penjahat yg digunakan utk menghapuskan penjahat lain
tak bolehlah kata dah insaf..
sebab kalau dah insaf, diorg takkan bunuh org lain pulak
tgkp dan bagi ceramah je dahla..

kat dunia ada ke pasukan mcm ni?
pernahlah tgk filem hollywood sebijik mcm ni, tapi taktahu jalan cerita berdasarkan daya kreativiti sendiri ataupun mmg pernah ada pembunuh elit upahan..

setiap org ada peluang kedua
kita taktahu masa depan org lain
sejahat-jahat manusia, boleh berubah jadi baik
dan sebaik-baik manusia berubah menjadi jahat
kita berhak utk ubah diri kita ke jalan mana yg kita pilih
pengakhirannya, hanya Dia yg akan membalas setiap perbuatan atas pilihan kita sendiri.

buat baik pada org lain, 
dgn harapan org lain juga akan sentiasa buat baik dgn kita..

Selamat Menonton..!

No comments:

Post a Comment