Pages

Wednesday, May 15, 2013

Lamanya tak kemaskini....~~

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

tahun 2013 takde update  langsung ye??!!
taklah malas sgt..
cuma tak berkesempatan shj..
sgt sibuk dgn hal-hal kerja dan keluarga

tambah pulak aktiviti mingguan berbadminton dgn keluarga
mmg betul-betul nak berubah ke arah kesihatan dan kesejahteraan hidup ni.. :)
mula-mula target  nak turunkan berat badan..
tapi sbb dah biasa aktif dari zaman sekolah sampailah ke U, mmg tak rasa beban pun..
enjoyyyyy  sangat....

drama-drama Jepun pun mmg dah bertambah byk lah koleksinya..
cuma tak sempat nak update..
lepas habis satu siri, layan siri lain pulak
bila nak menulis, takde idea/ terlupa drama tu pasal apa..

sekarang pun sibuk dgn restructure di pejabat.
akan lebih banyak kerja dari sebelum ini
tapi saya seorang yg sukakan cabaran..
come on...! :)
drama Jepun ape yg best sekarang ni?
nanti kita update lain ye..

No comments:

Post a Comment